Последната лекция

Честит празник на всички студенти!

K&D


През изминалите дни се случиха какви ли не неща в нашата страна, правителство падна, народа е недоволен, вече и нов Патриарх имаме… няма да навлизам в подробности за моите мнения и убеждения, защото това не е целта  на нашият блог . Използвам си времето ползотворно, доколкото ми е възможно … днес във фейсбук се опитах да разбера, кой на каква вълна е, кой какво чете ? Аз съм на исторически роман, на такава вълна съм :), но днес ми напомниха за една книга “Последната лекция”-Ранди Пауш. Чела съм я книгата, даже я имам… и тъй като във вчерашния пост публикувах речта на Гай Кавазаки, днес ще публикувам малка част от последната лекция …Факт е, че на думи доста от нещата са много лесни, но пък от друга страна малко надъхващи размисли в това безметежно време няма да са излишни ..

“Когато не постигнеш това, което желаеш, придобиваш опит.
Това…

View original post 718 more words

Leave a Reply

